Rebutul.

De aș avea mâini
Mi-aș smulge aripi din spate
din coloană
și din coaste
să le las să atârne ușor
aritmic
fără ca eu să zbor.

Încă un rând de coarne
să-mi crească iar
ondulate și groase
precum unui țap murdar
Bătrân
blănos
jegos și hilar
să zgârii asflatul de sub mine
și să il las murdar.

Mă ridic
visez cel putin de două ori
pă zi
de când eram mic
dar tu idee mă rozi
Mă macini
mă faci nimic
din omul ce ma văd
ajung un zdrelit

Agnostic
că incă nu mi-am știut credința
aș crede in ceva
Sînt mult prea mic
nu am putință
fără vointă
mă strecor prin oameni
zeu din nimic
rege pârlit
virgin prins in vid
sunt eu.

Dau cu pietre
de frica altor pietre
ce vin
fară să știu
fară să vreau
în plin
le savurez
Zâmbesc
mă plâng
și după refulez
Folosind scuze ieftine
blafez.

Mă scurg pe străzi
la propiu
și la figurat
las rădăcinile omului viu
să cadă
și să ma simt impăcat
că o să vărs din mine
o rocadă
de culoare
și rahat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar noaptea abia incepe.

Lună araba