Monolog

Eu zi de zi imi tin un monolg
Si zi de zi ma mint ca imi e bine
In stare tipica de demagog
Las timpul ca sa treaca de la sine.

De ce sa-mi spun ca pot mai mult?
Nu-i de ajuns ca inca mai traiesc
Megaloman gandesc
Ca e chiar bine
Sa fie inca-un "Eu" in "Mine".
Imi spun, ma mint,
Il las chiar sa vorbesca
Alter egoul liber sta mereu
Razboi in cap
Corpul imi e transeu
Iar personalitatea imi e masca.
De ce sa par omul ce sunt?
Pot fi mai fluctuant din fire
Si nepasator
Lumea sa ma huleasca
Imi va fi bine.
De ce as vrea pe cineva?
E de ajuns sa ma am pe mine
Ma sperii singur
Nu vreau sa mai sperii si o "Ea"
Asa-i mai bine.

Las timpul ca sa treaca de la sine
In stare tipica de demagog
Si zi de zi ma mint ca imi e bine
Eu zi de zi imi tin un monolog.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar noaptea abia incepe.

Lună araba