Ierusalim

A treia zi dupa Hristos
Eram fărâma de spaţiu şi piatră
Încă erodat de boala lui Eros
Aveam ca muză o fată
Ce puteai citi în ai ei ochi
Potenţial de iubire divină
Însă conform dogmelor locului
Era lepădată de credinţa creştină

Mânat de chemarea credinţei
Mi-am arătat iataganul spre cer
Omorând in numele căinţei
Sub steag de lună, stea şi mister
Căci unul sub Soare mi-e zeul
Oricine nu îl acceptă moare
O să mă lupt până nu o să suflu
Prin moarte văd doar o scăpare.

Ultimii cinci ani din viaţă
I-am petrecut lângă zidul plângerii
Alimentat de foamea cunoaşterii
Inhibat de hiba constrângerii
Cerşind hrană spirituală
Pentru stomacul plin de nimic
Am sfârşit sfârşind într-o gară
Asemenea unui bloc imens de granit
Sculptat în simple forme
Reprezentând doar azi şi mâine
Căci trecutul am fost
Dar a lui forma nu-mi prinde prea bine.

Am încercat ca să îmi explic
Atingând cu degetul marea
Insă algele se strâng doar la ţărm
Şi liberă şi goală e mereu zarea
Dar am să mă indrept iar
Către oraşul neputinţei
Căutand din nou, in zadar
Mirajele credinţei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar noaptea abia incepe.

Lună araba