Întâmplător

Întâmplător
De-ar fi să-mi piară văzul
De-ar fi să-mi piară gândul
Voi lasă drept gravură
Ideea mea și gândul
Să-mi poarte mângâierea
Să-mi poarte și odorul
Să lase timpul gol
Să cutreiere solul
Brăzdând subtil cărarea
Prin munte și prin mare
Pe albe zări arată
Sclipire si mirare
Tăcere si uimire
Iconic ca Ahile
Când tu prin mine vezi
Și ură și uimire
Și haos și ardoare
Si patima si zâmbet
O să mă-nbrac c-o haină
Ce poartă semn de tunet
Ai să mă chemi tu iară
Am să vin fără voie
Trăi-vom fără griji
Sub perdea de nevoie
Absorbind ziua caldă
Trăind prin noaptea lungă
O să te simt din nou
Ființă muribundă
Și o să mă atunci in gol
Mereu ca altă dată
Eu să rămân actor
Sub scena dărâmată
O să mă vezi, iubire
O să mă vezi din nou
Am să trăiesc prin tine
Trăi-vam noi din nou
Întâmplător.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar noaptea abia incepe.

Lună araba